donderdag 12 juni 2008

De dag erna

alles is toch nog goed gekomen...., gisteren zijn de platen vervangen en aan het eind van de dag ook de stofschermen verwijderd. Op zich valt de operatie erg mee, de schermen zijn in 15-30 minuten geplaatst. De platen zijn ook binnen een half uurtje geplaatst, de overlast is minimaal qua lawaai en als dat allemaal binnen de afgesproken tijden was gebeurd was ik erg tevreden geweest. De rommel is netjes opgeruimd.
Ze zijn nu al op de 3de etage bezig.

Het uitblijven van het terugplaatsen van de privacy schermen baart me wel enige zorgen. Mijn katten zijn verslaafd aan hun bezoekjes aan het balkon en begrijpen niet zo goed waarom dat niet meer mag, zeker nu ze overal even naar binnen kunnen (kijken). Als het weer weer warmer wordt moet ik toch iets bedenken waardoor mijn balkon deur wel open kan maar de katten niet naar buiten

Het schilderwerk lijkt op het moment niet echt op te schieten, ik zag net dat op de 11de of 10de etage de railing nog geschilderd wordt en heb op de 7de etage nog niet veel schilderwerk gezien.

Geen opmerkingen: