donderdag 8 mei 2008

De Lift

Deze week is bij flat D de lift geplaatst en staan er een container of 3 in de tuin op het garage dak. Uit zeer betrouwbare bron kan ik melden dat de bewoners die de lift voor hun raam kregen daar niet van te voren over ingelicht waren, als resultaat had ik dus Dinsdag ochtend plotseling en onverwacht een aantal werklui op mijn balkon staan en is er bij mij en mijn buren het tussenschot al verwijderd. Die buren zal ik over de komende tijd dus beter leren kennen.

Ik moest dus, nauwelijks wakker, het een en ander snel opruimen en of ruimte maken.

Geluk bij het ongeluk is dus dat ik goed op de hoogte blijf van de activiteiten. Ik heb nog geen asbest naar beneden zien komen en/of mensen naar boven zien gaan.

Ik ben nog niet wezen kijken op de bovenste etages hoe het met het schilderwerk gaat, gezien mijn hoogtevrees kan dat nog even duren ....

Ik heb wat foto's gemaakt en zal kijken of ik die snel kan plaatsen.

Geen opmerkingen: